Hakuna Matata

2008-01-07
15:47:16

det ständiga matproblemet! /S
Fy vad jag hatar att vara ensam utan Tobias här hemma - särskilt mycket saknar jag honom när det kommer till maten. Det är förvisso jag som står för matlagningen men det finns ju inget som är så trist som att laga mat till sig själv!!
Just nu försöker jag finna ork och lust till att fixa ngt ätbart och jag känner inte alls för pasta och ketchup vilket brukar vara min specialitet när jag är ensam. Valet står istället mellan gulashsoppa och pasta och köttfärsås -något som gör att jag slipper laga mat imorgon och övermorgon med.

Hur som helst ska jag ta en promenix till affären och handla lite candy eller också lite mjölk så jag kan göra chokladpudding som kan avnjutas senare ikväll framför cityakuten.
Imorgon är det inga lektioner men jag ska ändå försöka somna någorlunda tidigt så jag kommer in i rätt dygnsrytm, inte för att den är jätteomvänd men 2 timmar bör den i alla fall vridas tillbaka.

By the way så verkar det som att min kära dvd-spelare strejkar, får inte igång den, vilket är mer än trist när man ska vara själv en hel vecka!!!! Tror dock att det ska gå att lämna in den för om jag inte minns helt fel så har man väl 2 års garanti enligt konsumentköpslagen eller vad det heter?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: