Hakuna Matata

2008-01-05
12:33:10

Dåligt dåligt /L
Tyvärr är uppdateringen dålig just nu. Jag har ingen Internet och Sandra är ju här, hemma vilket betyder att hon inte har tid eller möjlighet. Snart är det tillbaks till det normala igen.

Idag ska jag till mormor för min trejde "Julafton". Nya paket och mer julmat. Som tur är har jag bara ätit julmat 2 gånger så det går nog bra med lite till.

Igår satt jag och Sandra med Spiderman för andra gången - och klarade hela spelet. Kul att kunna lägga cirka 9 timmar totalt på ett helt spel för 500 kronor. Nej, alltså inte värt priset. Hur lätt som helst och kort. Inte speciellt bra grafik eller fantasi över det spelet heller. Så köp inte Wii:s Spiderman. Dagens tips.

Kram på er!

Linda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: