Hakuna Matata

2008-02-23
10:51:21

vind, storm, blåst - a pain in the ass!! /S
Även om morgonen börjat toppen så måste jag bara få klaga på det här jäkla blåsandet!!!!!!! Det har ju ta mig tusan blåst i tre dagar nu - och idag är det ännu mer irriterande eftersom det är superfint väder i övrigt med en blå solig himmel!!
Det här vädret är inte bra för min träning som jag fuskat massor med denna veckan - usch!

Tobias jobbar på sitt projekt idag på uni så jag får återigen sysselsätta mig själv. Jag började läsa lite smått igår i min bok så jag ska försöka göra ett seriöst försök idag att verkligen komma in i den... Återigen så måste jag ju säga att det känns trist att sitta här i Linköping helt själv när man vet att alla där hemma tänker hälsa på lilla bebben under dagen. Men sånt är livet!

Kommentar:
#1: julia

svar: Det har du rätt i! tack så mycket för hjälpen!=)

2008-02-23 @ 11:39:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: