Hakuna Matata

2008-02-08
19:11:32

Valet mellan två ytterligheter! /S
Sedan jag kom hel vid 14.30 och satte mig i soffan, så har jag inte flyttat mig.... tragiskt!
Just nu sitter jag och funderar på ett val som är i varsin ände av min hälsoskala... ska jag ta en joggingtur ELLER ska jag gå och köpa en pizza....??
Min seghet och trötthet har inte förändrats och jag känner mig nästan redo för att gå och lägga mig men det är ju kanske lite väl tidigt ännu :P

Nu har jag gjort mitt val... det blir inget av dem!
Jag tillåter ju mig själv en ledig träningsdag/ vecka och eftersom man inte ska styrketräna två dagar i rad och jag ska köra tre pass i veckan med just styrketräning så får styrketräningen vänta tills på söndag och joggingen ställer jag in då jag ska spela badminton imorn så min vilodag får helt enkelt bli idag. Och den där pizzan vore kanske god men jag är inte alls hungrig så den där pizzan kan jag lika gärna hoppa över/spara till imorgon.

Just nu är jag lite uttråkad, är sugen på en riktig tjejfilm... som vanligt när T är borta :P
Nej jag tror det får bli en dusch eller ett bad - det kanske kan få mig att vakna till liv?!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: