Hakuna Matata

2008-02-18
16:16:08

shopping...! /S
Då har man varit nere på stan då! Det blev dock aldrig någon promenad, kom på att jag var tvungen att ha med väskan och den orkar jag inte bära hela vägen, får så ont i axeln då!
Så istället ska jag kompensera det med en joggingrunda nu innan solen hinner försvinna helt!

Det blev lite shopping - 3 par trosor som jag tror är riktigt sköna från Kappahl, och sedan blev det ansiktskräm, peeling och ansiktsmask, och bara för att jag handlade över 150kr så fick jag en stor gratis duschtvål, valde jordgubbbsdoft, så vi får väl se om jag luktar jordgubb sen efter joggingen.
Jag hoppas grejerna för ansiktet funkar i alla fall, är så jäkla torr nu så det var ett måste att investera i lite såna grejer! Det var det som kom med hem men sen så såg jag faktiskt en hel del fina kläder, bland annat en lång blårandig skjorta. Men jag tror jag ska dra med mamma på stan nästa gång jag kommer hem och peka ut vad jag vill ha i födelsedagspresent...
Sedan såg jag ett par sneakers som jag funderar på att köpa, lite trist kanske då de påminner VÄLDIGT mycket om mina nuvarande fast de är svarta, men samtidigt så älskar jag de jag har och har inte hittat några finare. Tänkte dra med mig T som bedömare. Positivt var att de bara kostade 400kr :)

Men nu är det som sagt jogging som gäller innan solen hinner försvinna helt!

Kommentar:
#1: Sandra

Svar: Precis! Alla passar inte för allt och inte inom alla områden. Tyvärr, men det är sanningen. Lycka till med utbildningen! :)

2008-02-18 @ 18:47:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: