Hakuna Matata

2008-02-19
19:36:48

shopping och jogging! /S

Det här har varit en effektiv dag, åtminstone om man bortser ifrån dagens grupparbete.
Efter grupparbetet åkte jag hem en timma, käkade lite mellanmål, därefter tog jag bussen in till stan med T som klev på vid uni. Väl på stan gick jag och provade de sneakers jag hade spanat in lite och bad T om smakråd. Han gillade dem och jag blev ett par skor rikare och 300kr fattigare


 Ni som känner mig behöver INTE påpeka att de är väldigt lika de jag redan har för det är jag medveten om redan men jag gillar mina gamla skor riktigt mycket och vore det inte för att de är så slitna så skulle jag inte köpt några nya!

Väl hemma fastnade jag i soffan en halvtimma innan jag tog mig iväg på en joggingtur som endast varade i 12 minuter!!! Kul att det går bättre och bättre hela tiden, men ännu orkar jag inte springa hela varvet...

Efter en skön dusch med hårinpackning hade T gjort middag, och efter det slängde jag ihop en fruktsallad så nu sitter jag här med den och ska spendera resten av kvällen framför TVn medan T ska tillbaka in till stan

och kolla på fotboll med sina polare.

Hoppas er dag varit till belåtenhet!!


Kommentar:
#1: Therese

hörre du....om det bara tar 12min kanske det är på tiden att du utökar banan lite....

2008-02-20 @ 15:35:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: