Hakuna Matata

2008-02-21
22:48:42

såååå nöjd! /S
Sorry för dålig uppdatering men jag har varit lite seg idag och sen har det tvättats och setts på TV med darlingen, var ju en hel massa bra program idag :)

Eftersom jag varit lite seg och det varit mycket tvtittande så har jag inte gjort något särskilt men jag kan verkligen rekommendera den där ansiktscremen + fuktmasken som jag köpte tidigare i veckan - det gjorde verkligen susen och mitt ansikte är nu lent som en babyrumpa! Det som är bra är att den passar alla hudtyper...
Är i alla fall jättenöjd med den, det enda negativa är att den luktar ganska så mycket, men det är ju en smaksak, vissa gillar det inte medan andra ser det som något positivt!

Nu ska jag snart nanna, sov gott mina vänner, see U in the morning!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: