Hakuna Matata

2008-02-24
12:31:30

planer för kommande veckorna :) /S
Hej allihop!

Nu har jag och min darling varit ute på en promenix i solen och blåsten - för ja... det blåser idag med!
Det var ändå skönt att få komma ut då jag knappt varit ute under helgen.
Det som är skönt med att gå ut tillsammans är att man alltid pratar så mycket om allt möjligt. Idag diskuterades det barnnamn, efternamn, inredning och påskplaner. Väl hemma har jag lekt inredningsarkitekt och ritat upp en sängavel med hyllor/skåp som jag och T funderar på att bygga för att ha i deras sommarstuga... eller ja... jag hjälper till med idé och skiss medan han står för byggandet ;)
Det finns nämligen lösa planer på att det ska jobbas på stugan under påskledigheten, kanske slänga på lite färg på väggarna i något rum. Tobias är ju ledig i nästan 2,5 vecka så det är ju lika bra att passa på för nästa långledighet är ju sommarlovet!

Nästa helg är det Karlstad som gäller, men helgen därefter så har jag fått veta att min älskade gamla kombo S kommer till Linkan :D Var längesen vi sågs så det ska bli superkul - så nu har jag två härliga helger framför mig! Sen dröjer det ju bara ytterligare 1,5 vecka innan man ska till Karlstad igen för påskledigheten. Sen hoppas jag på att L och hennes J kanske har tid att komma någon gång efter påsk kanske nu när det inte funkade den kommande helgen...

Det enda som stressar mig just nu är val av ämne för examensarbetet och vem man ska skriva det med! Jag ska på infomöte om det nu på onsdag kväll - får väl se om stressen ökat eller minskat efter det mötet..!

Tobias ska snart iväg till universitetet och arbeta på projektet och då tänkte jag städa lite och baka kladdiga chokladmuffins :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: