Hakuna Matata

2008-02-25
21:35:38

pengar och fika! /S
Nu ska jag snart gå och lägga mig, är trött och har varit det hela dagen så det får bli en tidig kväll...

Jag håller helt med Lindas tidigare inlägg - CSNpengarna var MYCKET efterlängtade men tyvärr går ju större delen av dem till de vanliga räkningara som inte är mycket men med tanke på att man bara får 2500kr så räcker de ju inte till så mycket! Det är i alla fall skönt att jag redan köpt biljetterna för påsk, och biljetterna som jag köpt för den kommande helgen ska snälla pappa betala så jag slipper vänta ända till påsk innan jag får träffa min lilla systerson :)

Imorgon är det mer grupparbete som gäller - tror det kommer bli många diskussioner, dels om det arbete som gjordes idag och dels för det arbete vi har framför oss. När jag kommer hem ska jag baka lite muffins och chokladbollar då jag var dum nog att anmäla mig som frivillig till att ta denna veckas gruppfika - kändes smart när jag erbjöd mig då jag tänkte att jag skulle ha det gjort, men nu i efterhand känns det dumt då den här veckan är ganska intensiv som det är UTAN att jag ska behöva baka. jag skulle i och för sig kunna köpa fika men det är ju lite prestige i det hela och eftersom alla andra har haft något hembakat så....
Men chokladbollar och muffins går ju ganska så fort att slänga ihop det är bara det där att man faktiskt ska ta tag i det hela och göra det! Sen är det min tur att fixa middagen och disken här hemma imorgon också, men det får bli något lätt, likte fusk kanske och ta upp de där älgfärsbiffarna som ligger i frysen - halva arbetet gjort :p

Nu ska jag nanna så jag är utvilad imorgon, sov gott!!


Men nu är det sängen som väntar

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: