Hakuna Matata

2008-02-25
15:26:58

nyfiken...! /S
Nu är man hemma igen efter dagens arbete! Det gick ganska bra, tyvärr beror npg det mycket på att en viss person var frånvarande under större delen av dagen - sorgligt men sant! Ännu mer sorgligt är att det säker kommer bli en diskussion imorgon ifrån hennes sida på grejer vi gjort idag...

Men men... Just nu sitter jag och är lite nyfiken då Simbas matte har ringt mig under dagen och lämnat meddelande på telesvararen. Kanske är det så att hon är intresserad av en veckomatte nu ... får dock se om hon fortfarande är intresserad då jag är i skolan ganska mycket om dagarna under denna kurs. De extra pengarna skulle ju dock verkligen vara perfekt då pengarna ifrån sommarjobbet är helt slut nu. Sen är det ju en mer promenadvänlig årstid vi närmar oss nu :)

Jag ska ta lite att käka innan jag ringer upp henne och ser vad det är hon vill...

See U later...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: