Hakuna Matata

2008-02-08
22:29:04

Nu är det dags... /S
Nu mina vänner ska jag faktiskt gå och lägga mig!
Inte för att sova men för att läsa... har som sagt varit jätteseg hela dagen så jag ser ingen riktig anledning till att sitta och glo på TV bara för att.
T har också kommit hem och han ligger redan i sängen, mådde tydligen dåligt så nu är jag lite smått orolig för att han har åkt på magsjukan nu i dessa tider när alla andra verkar ligga hemma och spy... jag bryr mig inte så mycket om ifall jag blir sjuk men det är min stora skräck att jag ska drabbas av magsjukan för fy fasen va äcklig det är att må illa och kräkas!!!
Sen vill jag självklart inte bli sjuk nu när jag snart ska bli moster igen för då kan jag ju inte träffa bebben.

Men men... hoppas bara det är någon tillfällig grej som går över under natten!

See U tomorrow!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: