Hakuna Matata

2008-02-25
16:47:10

nehepp... /S
Det var inte så kul som jag trodde gällande Simba då hon ville ha hjälp några enstaka dagar - men nu är ju jag i skolan hela dagarna så det funkade inte riktigt, men hon skulle höra av sig längre fram. Så inga extrapengar för tillfället!

Idag har jag ingen bra dag då min rygg av någon okänd anledning gör ganska ont, nedre delen av ryggen. Får försöka tigga till mig en massage av min älskling senare....

Usch... känns så pinsamt att jag är så himla trött och seg efter tre dagars ledighet, längtar redan efter torsdagkväll när jag får sätta mig på tåget till Karlstad för tre dagarns ledighet och få bli lite bortskämd hemma hos mammsen och pappsen! Jag tror i och för sig att hela upplägget med grupparbetet gör att jag inte trivs på kursen så det är därför jag känner en motvilja till att åka till skolan på morgonen. Men men, finns ju inte så mycket annat att göra än att stå ut!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: