Hakuna Matata

2008-02-20
15:21:37

mitt enda inlägg... /S
Jag är så trött... inte trött så att jag vill sova, utan trött så jag bara vill ligga och stirra och göra ingenting....
Grupparbetet tar verkligen på krafterna. Vi jobbar ungefär 5h/ dag och 4 av de timmarna består ALLTID av en intensiv diskussion där folk är mer och mindre trevliga mot varandra och jag blir verkligen supertrött av sådant och idag blev jag även riktigt irriterad. Jag säger inte att jag hamnat i en dålig grupp, men vi är 8 personer med 8 helt olika personligheter och viljor och åsikter som aldrig ligger nära varandra. Därmed blir det en diskussion av precis ALLT!!! Sedan finns det vissa personer som inte kan lägga sig i en diskussion utan som fortstätter driva diskussionen in i en oändlighet och det är sånt som irriterar mig.
Om det ska vara så här under resten av terminen så kommer jag få något jäkla sammanbrott. Just nu sitter jag och hoppas på att T ska hålla sig kvar i skolan länge idag för jag känner mig som en jäkla tickande bomb, minste lilla ord eller tonfall kan just nu få mig att explodera....

Så det här blir nog mitt enda inlägg för dagen...får hoppas att Linda är på bättre humör :)

Hej hej

Kommentar:
#1: Bea

Jobbigt värre..

2008-02-20 @ 18:08:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: