Hakuna Matata

2008-02-23
22:07:11

Min farmor /L
Idag var jag med pappa och hälsade på farmor. Det bjöds på middag och konservationerna är alltid lika underhållande. Som jag nämnt tidigare är min farmor en kopia av Hyacint i den brittiska komediserien Keeping up appearances. Idag pratade vi om tvserier och min farmor tittar tydligen på Fråga Olle på kanal 5. Förstå om detta chockade mig speciellt när hon sedan sa ord som runka, penis och silikonbröst. Inte de typiska orden för en tant som beter sig som Hyacint (har ni inte sett den måste ni göra det). Jag går alltid därifrån något fördärvad av våra samtalsämnen och hon lyckas alltid chocka mig. Vi pratade också om deras hund de hade när min pappa och hans bröder var små. Hon berättade att den alltid kissade inne och därför placerade de ut tidningspapper i hela sitt hem som den kunde uträtta sina behov på. När inte detta hjälpte så SATTE DE IN EN STOR GREN PÅ AVLOPPET SOM HUNDEN KUNDE KISSA PÅ så kisset rann ner där. Men GÅ UT MED HUNDEN sa jag då. Stackare! Hunden hade dessutom diabetes, den fick alltid alla matrester. Min släkt är rena djurplågarna. Stackars hund!!! Jaja, skönt att jag slapp se detta elände. Nu ska jag faktiskt plugga.... Kram!





Min farmor


Kommentar:
#1: morsansa

hmmmm du ska väl inte skriva "din släkt"... alla är inte djurplågare, eller?

2008-02-24 @ 12:41:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: