Hakuna Matata

2008-02-09
19:07:21

Mat och bak! /S
Nu har middag intagits så jag är mätt och belåten!
Har precis tagit ur en kladdkaka ur ugnen så den där hälsosamma lördagskvällen är numera glömd - men det känns av någon fånig anledning bättre att äta min hemmagjorda kladdkaka än om jag hade köpt en 200g chokladkaka och tryckt i mig. Vet inte vad som har mest kalorier, men som sagt så inbillar jag mig att det är bättre!

Imorgon ska jag vara barnvakt så jag hoppas vädret blir fint så man kan vara ute med barnen, ja gär inte så pigg och aktiv på förmiddagarna så kan man vara ute med dem så leker de mer självständigt och jag kan stå och se på om jag inte känner för mer! Andra planer för morgondagen är eventuellt badmintonspel om det finns någon ledig bana - vi tänkte försöka oss på en fräckis och gå dit om det finns en ledig bana och spela utan att betala. Vi skulle aldrig gjort det i normala fall men eftersom vi inte kunde spela något idag på grund av att det var en MASSA folk som värmde upp på den planen vi skulle vara på, så är det vår hämnd - för betalat för en timmas speltid har vi ju redan gjort, den är bara inte utnyttjad!!
Om inte det blir det så kanske det blir ännu en joggingrunda.

Är det någon som har något filmtips till mig och älsklingen inför kvällen förresten?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: