Hakuna Matata

2008-02-11
09:39:46

Måndag morgon! /S

Då var det måndag igen och ny vecka! Själv började jag dagen med att sova ut lite och det var å underbart skönt att få ligga kvar i sängen imorse när älsklingen steg upp *hihihi*
Igår läste jag klart min bok, det var ingen höjdarbok men när man väl börjat och kommit in i en bok är det ju väldigt svårt att lägga sluta, speciellt om man betalat för den!
Så nu får vi hoppas på att mitt syskonbarn snart vill komma ut ur min systers fina mage så jag kan åka hem till Karlstad och i samband med det låna den sista av pappas Stieg Larssonböcker.

Idag blir det dock tråklåsning igen, ska försöka läsa lite inför grupparbetet där vi nu i 4 veckor ska arbeta med ett eget tema som ett lärarlag med olika roller och med en påhittad klass - rolig uppgift men det blir svårt när  det är en själv som ska välja alla böcker som ska läsas, är lite orolig för att det man valt inte ska duga åt lärarna men det lär man ju inte få veta förrän det är dags att lämna in portfolion när kursen är slut!

Utöver det ska jag försöka ge mig ut på en joggingrunda men det tror jag får bli senare mot eftermiddagen.
Nu är det i alla fall frukost som gäller, min mage kurrar som attan!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: