Hakuna Matata

2008-02-28
15:31:18

kort inlägg... /S
Hej hej!
En trött Sandra vid tangenterna - som vanligt kanske man kan säga med tanke på att jag säger att jag är trött och stressad i alla inlägg nu för tiden :p

I alla fall så är vår redovisning nu avklarad - det gick så där tyckte jag personligen men vi fick jättepositiv feedback så det var nog bättre än vad jag själv trodde. Det var dock lite tufft att sitta och lyssna på två andra redovisningar och den feedback de fick och hela tiden omedvetet sitta och jämföra och leta fel i sin egen redovisning.

Nu har jag precis käkat lite och ska snart hoppa in i duschen. Pappa ringde nyss och tiggde lite romerska bågar ifrån chokladboden, men sorry, ingen ask hemma och med den vind som blåser ute, självklart motvind, så tänker jag inte vara snäll och åka och köpa några heller - får vara snäll till påsk istället :)

Mina planer för helgen är att på fredag träffa lilla Linus och syster och kanske även min andra syster och lilla Leyah som hostar och är sjuk. Fredag kväll vet jag inte, kanske bara ska vara hemma och träffa mammsen och pappsen eftersom jag kommer hem så sent idag. På lördag tänkte jag dra med mamma i lite affärer och starta en önskelista inför min födelsedag i april - mamma tyckte jag var tidigt ute men eftersom det är påsk nästa gång jag ska hem så tror jag det blir jättebra med en runda nu! Lördagkväll kanske man får träffa L och hennes mor en sväng? Söndag blir det nog bara att vara hemma innan det är dags att sätta sig på tåget tillbaka till Linkan...

Så nu vet ni hur helgens planer ser ut även om det inte blir några fler inlägg från min sida :)

Ha en toppenhelg!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: