Hakuna Matata

2008-02-13
12:18:40

Klockan tickar... /S
Usch vad tiden tickar på och jag har inte fått något gjort känns det som, har bara organiserat alla miljoner papper som jag har liggande i kollegieblocket eller som jag inte orkat skriva ut ifrån datorn - men nu sitter de på plats i pärmen och det börjar bli dags att ta tag i läsningen men allra först ska jag faktiskt gå ut och ta den där joggingturen - om man väntar för länge så brukar ju solen ha en förmåga att antingen försvinna bakom några moln eller att man väntat så pass länge att den är på väg ner!

Sen funderar jag på att testa ett nytt muffinsrecept - kladdiga chokladmuffins. Känner mig nämligen lite skyldig då jag fortfarande inte provat mina färgglada muffinsformar i silikon som var en av julklapparna som jag fick av Ts föräldrar i julklapp - jättesöta, i regnbågens färger! men vi får väl se vad jag hinner med under dagen....!
Om de blir bra så kommer självklart receptet ut här på bloggen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: