Hakuna Matata

2008-02-06
13:45:49

klipp klipp och bakning! /S

Shit vad tiden går fort! Jag har fortfarande inte kommit igång med pluggandet men jag har i alla fall hunnit med att klippa mig, det fick bli en del uppklippt - kanske lite mer än vad jag egentligen ville men det känns ändå okej, förut hängde det ju bara. Hon frågade även om jag ville tunna ur det, har aldrig gjort det förut men testade det idag. Jag tror jag gillar det men det är ovant, blev rätt stor skillnad så nu känns det jättetunt fast det ser inte så ut.

Utöver det så har jag varit på promenix med dagvovven Candy - en liten hårig hund är ingen bra kombination med det regn som faller och den lera som bildats i gräset på vissa ställen!! Nej... det ska vara små korthåriga vovvar eller också stora vovvar!
Jag har också påbörjat bakningen av morotsbrödet så nu står degen och jäser. Känner mig supernyttig bara av att baka brödet när jag hällde i solroskärnor, vetekli, rivna morötter, grahamsmjöl och linfrön :) Bara att hoppas på att det smakar gott också! Om det gör det så kommer receptet senare idag.

Det jag INTE gjort än är att påbörja pluggandet! Jag ska baka klart brödet först så får jag väl ta tag i det sen - var ju trots allt bara 30 sidor så det ska väl inte behöva ta hela eftermiddagen! Jag tror också att det kan vara en rätt intressant text då det handlar om inlärningssvårigheter...

image910

Candy

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: