Hakuna Matata

2008-02-11
13:40:52

jogging i solen! /S
Så underbart att solen skiner och himlen är blå - man känner sig ju så pigg och glad!
Nu är mp3-spelaren laddad med ny musik så jag ska snart ge mig ut på en joggingtur och därefter blir det lunch, dusch och plugg.
Tobias arbetar på sitt projekt och lär inte komma förrän sent i eftermiddag, därmed får jag roa mig på egen hand, men det ska nog mgå bra det med :)

Hoppas solen skiner även i resten av vårt avlånga land...!!

Hej så länge!


Update: joggingturen avklarad och förbättringen jag kände av under förra joggingturen kändes INTE av idag!! Kroppen kändes blytung att förflytta. Men jag kom runt i alla fall genom att varva joggingen med gång precis som vanligt. Det var löjligt härligt att för en gångs skull få springa med solen i ansiktet eller i ryggen och ha en helt blå himmel framför sig! Massor av människor ute och med min nygamla upptäckt av Beatles låten Here Comes the sun i öronen så kändes allt bara väldigt härligt :) 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: