Hakuna Matata

2008-02-10
21:51:57

Jag vill ha...! /S
Läste precis på en blogg om en tjej som ansåg att träningen blev roligare med snygga träningskläder och jag måste faktiskt hålla med henne! Det kan ju tyckas att kläder som man enbart bär i ca en timma och som man svettar ner inte är värt att betala något för - att det borde duga med en sliten gammal t-shirt som man hittat längst in i garderoben - och visst funkar även det! MEN jag håller som sagt verkligen med henne, jag gillar att träna i snygga kläder - och vad är det som säger att snygga träningskläder måste vara dyra?
SOC ENJOY 3/4 PANT

 De här 3/4 byxorna är jag riktigt sugen på och de kostar bara 199kr(Stadium). Jag gillar bara svarta träningsbyxor då jag har en fobi för att man ska få svettfläckar. Sedan tycker jag att de här är nog snygga så att jag skulle kunna tänka mig att gå med dem när man kan vara lite casual hemma. Perfekt sen när man börjar gå mot varmare årstider :)

Förutom dessa byxor så ligger min prioritering på att hitta någon form av munkjacka/hoodtröja som jag kan ha när jag springer, den jag har nu är lite liten och glider gärna upp vilket är lite irriterande!

Nu ska jag återgå till Wallander tills dess att Cold Case börjar på 5an.
Sov gott mina vänner , see U in the morning!

Kommentarer:
#1: carro

byxorna är skitsnygga, och jag får sommarlängtan när jag ser dom :>

2008-02-10 @ 21:53:07
#2: Anna

Snygga träningskläder gör susen!

2008-02-10 @ 21:54:13
#3: Linda

Jag håller med, snygga!

2008-02-10 @ 21:56:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: