Hakuna Matata

2008-02-04
17:41:34

It´s done! /S
tänk att något som känns så jobbigt och trist innan, och äcklig under tiden, kan kännas så otroligt skönt när man väl är hemma igen och har fått duscha!
Till slut så släpade jag mig ut på den där joggingturen, blev dock jogging/gång men jag gjorde det i alla fall och det är ju det som är huvudsaken!

Har precis varit ute och lagt i tvättmaskinerna - helt värdelöst att få boka tider på det här stället, när jag kollade nu var det uppbokat alla kvällar de närmsta 10 dagarna framöver. jag vet inte, men jämfört med de ställen jag bott på tidigare så är det ursvårt att få bra tider utan att tvättkorgen ska hinna svämma över.

Nu väntar jag bara på att T ska komma hem så vi kan käka middag - idag blir det något så otroligt lyxigt som köttbullar och makaroner :p Jag skulle ju kunna lyxa till det hela och göra stuvade makaroner men T klarar inte riktigt laktos i så stora mängder så jag får klara mig utan.

Nu ska jag återgå till TVn och soffan :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: