Hakuna Matata

2008-02-24
20:21:39

I´m bored! /S

Jag är uttråkad om någon missade det i rubriken.... Det finns inget att se på TV förrän om cirka en timma då Cold Case börjar. Jag skulle kunna läsa i min bok men jag har inte riktigt kommit in i den ännu så den lockar inte riktigt.

Det känns lite tungt att ledigheten redan är över, speciellt med tanke på att jag tror att det kommer bli rätt intensiva dagar denna veckan då det är dags att planera redovisningen och på onsdag kväll efter att man varit i skolan hela dagen så är det infomöte om examinationsmötet. Och sedan på torsdagen är det redovisning precis hela dagen och direkt efter den så ska jag hem och käka och lite sånt innan jag ska med tåget klockan 19 till Karlstad.

Som sagt... jag är uttråkad. Blir nog till att ta fram boken ändå så man kommer igång med den innan den ska lämnas tillbaka.

Ha en trevlig kväll!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: