Hakuna Matata

2008-02-05
22:21:16

Hur ärlig är du?

De här frågorna har jag tagit från http://majdas.blogg.se/ . Gör dessa du också!

1. Skulle du lämna Sverige för "din största kärlek" om du visste att du aldrig skulle kunna återvända?

Svar: Uh... jag tror faktiskt inte det.


2. Skulle du kunna i någon situation mörda någon?

Svar: Jag tror det.


3. Du blir kär i din bästa väns pojkvän/flickvän. Vad skulle du göra?

Svar: Jag har väldigt svårt att tänka mig denna sits men jag skulle nog hålla mig undan.


4. Skulle du sälja din vänstra tumme för 200.000kr?

Svar: Nej, jag är inte så pengakåt.


5. Du får reda på att din pojkvän/flickvän har deltagit i en porrfilm. Vad skulle du göra?

Svar: Skratta. Vilken bild jag fick i huvudet nu. Svårt att se J i en porrfilm. Hmm... min reaktion skulle bero på när denna film spelades in men jag skulle bli rätt äcklad.


6. Skulle du kunna offra dit liv för någonting/någon?

Svar: Absolut.


7. Om du misstänkte att din flickvän/pojkvän var otrogen mot dig, skulle du läsa hennes/hans dagbok?

Svar: Skulle J börja skriva dagbok skulle jag inte läsa den. Nu skulle han aldrig göra det och vem är så dum och skriver om sin otrohet i en dagbok?


8. Du är hemma ensam. En främling knackar på din dörr och säger att han blir jagad av en mördare och behöver låna telefånen. Skulle du släppa in den personen?

Svar:  Ja, jag är väldigt naiv. 


9. Du hittar en plånbok på gatan med 10.000kr i. Skulle du behålla den?

Svar: Nja... jag skulle få väldigt dåligt samvete men om det var kungens plånbok skulle jag inte tveka en sekund att ta stålarna och lämna tillbaka resten.


10. Skulle du kunna dränka en kattunge för en resa till Paris?

Svar: Jag har varit i Paris och att ha dåligt samvete för en död katt är inte värt det. Paris är inte värt ett skit rent ut sagt. 


11. Ditt hus brinner och du kan bara ta med dig en sak, vad skulle du ta med dig?

Svar:  Johnny, Åsa skulle vara som en skugga efter mig ändå. Jason kan nog gå själv.


12. Du har tre val. Skulle du rädda 10.000 människor i Indien, 40 människor i din skola eller din bästa vän?

Svar: Jag skulle rädda Sandra. Nu är jag väldigt spänd på ditt svar här, känn ingen press SANDRA! =P


13. Din bästa väns pojkvän/flickvän är otrogen mot henne/honom. Du gillar din väns partner väldigt mycket. Skulle du berätta för din vän att hennes/hans flickvän/pojkvän var otrogen mot henne?

Svar: Jag gissar på att Sandra skulle vilja höra det från honom själv så jag skulle tvinga honom. Annars skulle jag göra det.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: