Hakuna Matata

2008-02-23
10:23:50

Härlig start på dagen! /S
Idag vaknade jag redan klockan 6.40 av att telefonen ringde och jag fick veta att jag numera har en liten systerson!! Första pojken i släkten på 18,5 år!! Jag hade alltså rätt när det gällde min känsla....
Känns lite trist att sitta här I linköping nu, hade ju kunnat åka hem igår morse men å andra sidan så var L väldigt trött så de kanske inte hade orkat med några längre besök. Och jag får ju se honom nästa fredag i alla fall :)

Så nu väntar jag spänt på att det ska komma bilder under förmiddagen på det lilla underverket - var en liten plutt på ca 2900gram!

Nu är det dags för frukost!

Kommentar:
#1: Pumba

Grattis! Roligt med både flicka och pojke nu =))

2008-02-23 @ 11:07:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: