Hakuna Matata

2008-02-02
09:43:57

God morgon! /S
Sovit gott?
Det har jag - riktigt gott! Det blev en ganska tidig kväll igår, älsklingen var fortfarande trött efter sin utekväll och jag var lite seg efter att ha varit i skolan hela veckan, är ju inte riktigt van vid det :p
T sover fortfarande och själv sitter jag här vid datorn och TVn och väntar på att han ska vakna så vi kan äta frukost tillsammans. Vi ska även åka ut till Tornby idag, inte så mycket för att shoppa kanske utan mest för att titta runt lite och för att göra något av dagen. Vi får väl se om han kanske hittar någon cykel till ett bra pris också...

Nu orkar jag inte skriva mer för något är kaikon med inställningarna på Ts dator så allt är megastort?! Lite jobbigt att sitta och titta på... Men om någon har några bra filmtips för mig och älsklingen för ikväll så vore jag tacksam om ni lämnade dem i en kommentar, har nämligen lite idétorka för tillfället vad gäller filmer....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: