Hakuna Matata

2008-02-06
15:20:36

En pinsam dag /L
Idag har jag gjort bort mig. Jag och mamma gick först till bibblan för att skaffa böckerna jag ska läsa denna vecka, svetten rann av mig och jag kände mig inte alls så bra som jag gjorde när jag först vakna. Sedan gick jag till apoteket för att inhandla den efterlängtade hostmedicinen, finns det några som är så sega som apotekare? Jäklar vilket hemsk folkslag det är. Inga stressympton där inte. I snigeltakt fick jag i alla fall äntligen medicinen!
Därefter köpte jag toapapper i affären. När mamma sedan skulle in i kiosken för att köpa snus trodde jag att jag skulle dö. Jag stod utanför med tre hundar och mådde skit. Det kändes som en evighet och när hon väl kom ut sa jag att jag var tvungen att sätta mig ner en stund. Så jag satte mig på muren och allt snurrade. Jag kunde inte hålla mig längre och kräktes i en buske. Trevligt för alla som var runt om kan jag tro. Jag vet inte vad det är med mig och buskar, samma sak hände första dagen på sommarjobbet för några år sedan, som Sandra säkert minns. Efteråt mådde jag lite bättre och kunde i alla fall ta mig hem. Dagens tips är att inte ta mediciner på tom mage. Hoppas ni mår bättre än mig!

Kram Linda


Kommentar:
#1: ...

denna bloggen hade INGEN snygg design alls >.

2008-02-06 @ 15:23:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: