Hakuna Matata

2008-02-05
09:53:01

Dåligt samvete /L
Fy bövelen för att vara sjuk. Idag ska vi (studiegruppen) egentligen redovisa en artikel men jag orkar verkligen inte gå. Vid varje steg känns det som om jag sprungit 1 mil. Mitt huvud yrar så fort jag reser mig och hostan ska vi inte tala om. Jag riktigt känner hur mina revben knäcks en efter en. Så nu ligger jag här i sängen och tycker synd om mig själv, dåligt samvete har jag också för min studiegrupp som tvingas stå ut med min frånvaro. Jag har lektioner en gång i veckan men lyckas redan missa en. Stackars fadderbarn M också om hade hoppats på att vi skulle baka i eftermiddag, men inte ens dit orkar jag. Jag hatar att vara sjuk.

Kram på er


Kommentar:
#1: S

du får se positivt på det hela... OM du hade gått till redovisningen eller OM du träffat M så hade du ju kunnat smitta dem!

2008-02-05 @ 15:39:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: