Hakuna Matata

2008-02-07
16:25:21

Blek, blek, blek! /S

fy vad jag känner mig blek och slö!
Jag har suttit inne hela dagen och fått minimalt gjort i pluggväg hittills. Jag ska läsa lite nu och sedan ska jag nog gå och möta Tobias, känner att jag måste ut en liten stund idag i alla fall!!
Imorgon är det fredag igen! Dagarna går så jäkla fort nu, måste säga att det är ganska skönt, desto fortare våren och sommaren kommer desto bättre :)
Inga planer för helgen ännu, ska försöka övertala T att ta en badmintonmatch imorgon eftermiddag - det blev ju inget förra veckan! Sedan får vi väl som om man kanske ska vara barnvakt också. Jag har inte ringt dem ännu, drar ut på det i det längsta IFALL man skulle få ett samtal ifrån syster yster om att en bebis är på väg, Men det är ju fortfarande lite tidigt så man kan nog boka upp helgen utan att oroa sig, det blir värre inför nästa helg...!

Nej nu ska jag läsa lite och om en halvtimma ska jag gå och möta T!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: