Hakuna Matata

2008-02-11
15:17:14

Bästa hopprepslåten ever!! /S
Väl hemma så är ja fortfarande uppe i varv, dels på grund av den nya musiken från mp3spelaren och dels på grund av det fina vädret. Så för att ta till vara på det så plockade jag fram hopprepet som jag hittills bara använt en gång sedan inköpet och upptäckte då vilken otroligt bra hopprepslåt som Robyn gjort - helt perfekt - fick mig att orka hoppa längre och den passade så perfekt med takten i mina hopp!!



Så om det är någon mer som har ett hopprep liggandes hemma å bara måste ni plocka fram det och testa att hoppa till just den här låten!!

PS. Vill även påminna om bandet The Fray som jag lyssnade på i mängder när de precis släppt sin skiva - albumet är precis lika bra som förut nu när det fått vila ett tag! DS.

Kommentar:
#1: Anonym

vad heter låten? går inte att se videon?


Svar: Åh, så irriterande att jag bara lagt in videon utan att skriva vad det är för låt! Men jag har ett svagt minne av att det kanske kan vara Robyn -with every heartbeat...
Linda & Sandra

2015-01-12 @ 17:38:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: