Hakuna Matata

2008-12-31
14:05:02

År 2008 lider mot sitt slut /L
Här har man suttit och gjort värsta kluringen och inte en jävel som orkar göra den. År 2009 kommer inte bjuda på fler kluringar!

Jag tänkte göra en sån där årsresumé som alla bloggar tycks göra, mitt problem är bara det att jag har inte gjort ett skit under 2008.

Januari: Jag upptäckte serien Dexter, fick ett fadderbarn M via ett projekt i skolan.

Februari: Åsa fyllde 3 år (som jag helt glömde bort), upptäckte hur rolig Björn Gustavsson är.

Mars: Besökte pappa i Norge.

April: Sandra fyllde 22 år. Blev dagmatte åt den översexuella hunden Sigge. Sökte sommarjobb utan resultat. Köpte Wii Mario Kart.

Maj: Diva, J och jag fyllde år. Köpte joggingskor. Försökte jogga.

Juni: Fick en ny mobil av J. Förbättrade kondisen genom joggingen. Såg den efterlängtade filmen Sex and the city. Flyttade till Norge.

Juli: Slet med pappas hus i Norge. Farmor var med - tog nästan livet av mig själv. Syster yster följde med mig hem till Karlstad medan J var i England. Åkte tillbaka till Norge denna gång med J. Åkte till Göteborg med pappa och syster för att besöka bland annat Liseberg.

Augusti: J:s mamma som bodde hos oss över sommaren for hem till England igen. Besökte släkten i Stockholms skärgård. Fick magsjukan. Utbildningens värsta kurs startade - Matematik. Träffade min vän Sandra nr 2 igen efter att hon varit mammaledig. Katten Johnny försvann.

September: Johnny kom tillbaka efter en vecka på vift. Min älskade dator kom tillbaka efter att ha varit på lagning. Renoveringen satte fart och vi bodde i en asbest-zon. Räknade en jäkla massa. Såg Mamma Mia med Sandra och blev in love i filmen. Shoppade massa nytt. 

Oktober: Renoveringen blev till slut klar. Köpte nya köksmöbler. Fick en ny lite kusin Elton. Upptäckte drinken Splash. Klarade första matematiktentan på håret. 

November: Besökte Sunne och Mårbackas julmässa. Träffade Sandra nr 2:s söta lilla dotter T, blev bästa kompisar och fick en fin ljusstake. Slutade helt röra på mig efter otäcka historier om mördare i skogen. Upptäckte serien The hills. Började julpynta och fick värsta julkänslan. Fredagskvällarna spenderades framför Idol.

December: Klarade matematiktenta nummer 2. Tappade julkänslan. Mormor tatuerade sig. Fick återigen Wii av svärmor. Spenderade/spenderar större delen med tvspel. Mamma fyllde 45 år. Svärmor kom på besök.  

Övrigt: Såg en jäkla massa film.

År 2009 kommer förhoppningsvis bjuda på mer. Here I come.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: