Hakuna Matata

2008-12-11
10:57:34

Torsdag /S
Hej på er!
Idag har jag en lång sovmorgon då M skulle åka och hämta enkäter först på morgonen och inte kommer vara här innan 11. Jag gick dock upp som vanligt då jag trots allt har sovmorgon varje morgon då jag inte behöver gå upp förrän 9.20 på vardagarna och trots det är jag dödstrött när jag vaknar....

Igår var varken jag eller T trötta så det tog lång stund innan vi gick och lade oss, vi satt och tittade på lite MASH-avsnitt i ett försök att bli trötta och efter två avsnitt så var vi så pass sega att vi gjorde ett försök.

Idag blir det som sagt mer examensarbete... om ni bara visste vad jag längtar efter att vara färdig med det här arbetet - jag är så jäkla trött på det! Även om jag är trött på det så har veckorna gått nästan äckligt fort sen vi började med det, jag har lite svårt att fatta att höstterminen i stort sett är över och att jag ska läsa i Norrköping när jag kommer tillbaka känns också jättekonstigt.... även om jag ser fram emot kursen så känns det lite sorgligt att inte jag ska läsa mer på Campus Valla.
Mina tankar kring vad jag ska göra till sommaren snurrar fortfarande runt i skallen men det spelar ingen roll hur mycket jag än tänker på det så verkar jag inte komma närmare något beslut... snarare längre ifrån då jag från början var inställd på att flytta till Karlstad, medan jag nu står och väger precis på mitten om vad jag ska göra....

Hur som helst.... ha en skön dag och njut av den vita fina snön på marken så länge den varar!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: