Hakuna Matata

2008-12-16
10:50:23

Tisdag /S
Nu är det rätt skönt att få vakna på morgonen och hela tiden känna att man är en dag närmare hemresa och jullovet, att få vakna imorse och känna att det är bara imorgon och sen åker vi faktiskt hem!
Idag har ju jag och M gett oss själva en ledig dag, främst på grund av brist på arbete. Jag ska utnyttja den dagen till att städa lite här hemma. När T kommer hem ska jag fixa middag och sen har vi bestämt att vi ska se nästa Harry Potter-film i raden :)

Ikväll har vi tvätttid också. Vi tänkte vi skulle tvätta vårt sofftyg för första gången. Vi har en vit soffa så det är några små fläckar som syns rätt tydligt - men jag måste ändå säga att den ändå är förvånansvärt ren efter ett års användning då fläckarna nog inte är mer än 4-5 till antalet och alla är chokladfläckar :op
Jag hoppas alla fläckar går bort men jag funderar eventuellt på att gå bort till affären och köpa mirakelmedlet Vanish som så många verkar tycka är bra.

Hur som helst så vill jag önska er alla en skön dag, hej så länge!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: