Hakuna Matata

2008-12-14
11:38:32

Söndag /S
Hello!
Idag tog jag en ordentlig sovmorgon, inte så mycket för att jag var trött utan bara för att sängen är så skön, den är verkligen underbar med det nya täcket som jag fick som tidig julklapp av mamma och pappa.
T har åkt iväg till uni för lite tentaplugg tillsammans med sina kompisar. Själv vet jag inte ad jag ska sysselsätta mig med idag riktigt...

Det känns väldigt skönt nu när man snart ska åka hem på jullov, jag ska dock erkänna att en del av mig förmodligen inte kommer att vara helt avslappnad förrän examensarbetet verkligen är ett avslutat kapitel. Igår började jag bli nojig över att vårt arbete inte alls var bra och inte skulle hålla så vi skulle bli bombarderade med frågor på opponeringen....Men det återstår väl att se....

Nu ska jag äta lite frukost, ha en bra dag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: