Hakuna Matata

2008-12-07
16:40:39

Soffan= mitt tillfälliga hem /S
Den här helgen har vi bott i vardagsrummet, den ena i fåtöljen med ögonen främst på TVn och den andra i soffan med ögonen främst på datorn. Vädret har varit grått och trist så det var ju passande åtminstone...
På något vis så känns helgerna nu under examensarbetet rätt så meningslösa... de är liksom inte till för att slappna av utan mest en frustrerande paus i arbetet. Jag har lite svårt att ta ledigt med sådana här projekt då jag vill avsluta dem så snart som möjligt bara för att få vara ledig. Att jag faktiskt har jullov i nästan tre veckor spelar ingen roll jag kan ändå inte slappna av förrän jag lämnat det här ifrån mig och vet att det inte finns mer jag kan göra åt saken.

Ikväll tänkte jag fortsätta med det jag gjort hela helgen, sitta i vår sköna soffa. Jag tänkte titta på filmen Välkommen till familjen som går på 3:an. Jag har sett den förut och det är väl kanske ingen höjdarfilm men i brist på annat så får den duga :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: