Hakuna Matata

2008-12-10
21:36:39

Shoppingsugen! /S
Det är jultider och det är väl då man har som minst på kontot nästan, och det är väl i dessa tider man också är riktigt shoppingsugen efter att ha blivit bombarderad med en massa reklam.
Själv är jag RIKTIGT sugen på en klänning att ha nu under jul/nyår och de har flera fina på Gina Tricot!Jag borde ju inte men jag tror jag ska ta mig en sväng ner till stan någon dag och prova några av dem. En av dem jag verkligen gillar kostar faktiskt bara 149kr så det skulle jag ju kunna ha råd med...

Eller också så kanske det visar sig att de inte alls passar min kropp och då har jag ju inget att sukta efter längre! Så det kanske får bli en stadsrunda på fredageftermiddag. Tobias ska eventuellt hitta på något med grabbarna den eftermiddagen/kvällen så jag är ju ändå övergiven. Frågan är vad man ska hålla tummarna för... att man hittar en underbar klänning perfekt för jul/nyår, eller att man INTE ska hitta något så man sparar de där slantarna :op

Idag är jag lite rastlös, jag har till och med varit så rastlös att jag tagit ett varv med dammsugaren. Jag var även glad när min kära syster ringde och jag fick lite update hemifrån, framför allt om vad söta lilla Leyah lärt sig den sista tiden. Jag är inte heller det minsta trött så jag kommer inte vilja gå och lägga mig än på länge!

By the way... idag vände äntligen det tråkiga grå vädret till något bra då det snöade tidigare ikväll när jag och T gick en liten promenad för att posta lite julkort. Det var så himla mysigt! Jag hade kunnat få en långpromenad men T skulle hem och fira sin 5:a som han och hans kompis fick på sitt projekt genom att tillsammans spela dataspel så det fick vara.

Nu ska jag titta på lite TV... ha det fint!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: