Hakuna Matata

2008-12-15
21:02:37

Relaxing day... /S
Den här dagen har faktiskt varit riktigt skön. Det blev som jag redan berättat en kort arbetsdag med ex-arbetet och när M gick så tog jag lite mellanmål innan jag myste i soffan där jag kollade igenom mina fotoalbum och lyssnade på min nyupptäckta "sovskiva". I samband med att jag plockade fram mina fotoalbum så hittade jag en gammal korsordstidning med en massa olösta korsord. Så det är det jag ägnat cirka 1,5 h av min dag åt och det var så mysigt och skönt att sitta med det. När T kom hem så lade vi oss i sängen och tittade på den tredje Harry Potter-filmen.

Så min dag har varit näst intill perfekt... det där korsordet var precis vad jag behövde då jag varit så rastlös de senaste dagarna!

Nu ska jag titta på TV. Puss på er...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: