Hakuna Matata

2008-12-22
11:11:16

Minijul, minijul, jul, middag! /s
Det är hektiska dagar nu i dessa tider!
Igår firade vi minijul tillsammans med släkt på pappas sida. Det var jättemysigt men jag har en känsla av att jag kommer vara trött på julen innan denna veckan är över då en ny minijul väntar imorgon kväll då den ska firas med Ts familj ute i deras sommarstuga, sen på onsdag så är det ju den riktiga julafton. Den kommer firas tillsammans med Ts stora släkt på förmiddagen och på kvällen följer han med mig för att fira med min släkt. Tyvärr kommer inte mamma och syster med familj vara med där så därför har det bestämts att släkten ska träffas igen på annandagen för att äta middag tillsammans! Mysigt men som sagt lite väl stressigt kanske....

Igår träffades i ala fall jag och L äntligen för några timmars konstant pratande, med middagar och släkt som kommer på besök så lär det nog tyvär dröja ytterligare en vecka innan vi kan få in en träff igen :/
Idag ska jag i alla fall agera shoppingstöd åt kära syster yster. Själv ska jag iNTE köpa några kläder men jag ska i alla fall ha en ny mascara. Imorgon ska jag vara barnvakt hela dagen åt kära systersonen... kommer förmodligen vara helt slut då han är i den åldern när han måste passas varenda sekund. Men därefter ska jag ut till familjen K i sommarstgan och där blir man alltid lugn och avslappnad.

Som vanligt när jag är i Karlstad så är jag inte så synlig i bloggen men jag vill i alla fall passa på att önska alla en god jul!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: