Hakuna Matata

2008-12-17
14:23:53

Mansfield Park /L
Jag låg och kollade på Mansfield Park i natt på TV1000 i natt. Jag hade ingen aning om filmens existens men den var faktiskt bra. Tänkte självklart på Sandra som älskar Jane Austen filmer. Mansfield Park är dock inte lika bra som Stolthet och fördom eller Förnuft och känsla! Mansfield Park handlar om Fanny som skickas till sina rika släktingar som bor på Mansfield Park. Hon växer upp och blir självklart kär i en man som hon inte vet om han älskar henne och självklart finns det en annan kvinna i hans liv. Det blir missförstånd, olycklig kärlek, rika odrägliga människor, ja allt som Austen alltid erbjuder.



Filmen visas följande dagar på TV1000 Family; 17/12, 18/12, 19/12, 24/12, 25/12. Om det är någon blondin som är intresserad av att se den erbjuder jag min tv. =P

Kommentar:
#1: Sandra

Oh....!!! Jag tror det kan vara en av filmer jag inte sett ännu!! Jag kommer mer än gärna om du orkar se den en gång till :D

2008-12-17 @ 16:04:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: