Hakuna Matata

2008-12-01
12:43:38

Måndag /S
Klockan är bara halv ett men vi har redan avslutat dagens jobb med ex-arbetet då M hade tid hos tandläkaren idag. Vi fick dock en hel del gjort och är rätt mosiga i huvudet efter att ha gått igenom alla enkäter och fältanteckningar som det så fint heter. imorgon blir ännu en sådan dag då vi ska gå igenom alla intervjuer vilket är en del. Förhoppningen är att bli klara med det imorgon så vi kan börja skriva på litteraturdelen på onsdag.
Jag måste säga att jag är ganska nöjd med mitt julpynt men mysigast är ju köket som nästan skriker jul med allt rött, jag är dock lite sur på min julstjärna som inte fungerar eller i alla fall bara lyser när den själv känner för det, så det får bli en ny stjärna till nästa år och då ska det vara en fin pappstjärna.

I övrigt så händer det inget särskilt idag, får fundera på vad jag ska hitta på sen, men nu allra första ska jag i alla fall titta på favvoserien Brothers & sisters :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: