Hakuna Matata

2008-12-11
12:55:20

kort arbetsdag /S
Snacka om kort arbetsdag!
M kom hit ganska så precis kl 11 och nu gick hon! Det var kanske inte riktigt vad jag hade tänkt med dagen men tydligen var inte hon inställd på mer arbete och då det kändes att vi båda börjar bli lite trötta på varandra och det blir en lite lätt irriterad ton så lät jag henne gå utan att säga något. Det har dock gått väldigt bra så imorgon kan vi börja skriva på arbetets sista del som är diskussionsdelen och därmed ha i stort sett 4 hela vardagar ägnade åt det. Jag tror dock att jag vill plugga lite i alla fall på lördagen så att man har en dag åt det sista finslipet tillsammans, alltså att skriva sammanfattning och fylla i bibliotekssidan, skapa innehållsförteckning och referenslista... helt enkelt få det till ett komplett arbete som är färdigt att skapa pdf-fil utav och skicka till den ansvariga för seminarerna i januari...

Vad jag ska hitta på resten av dagen vet jag inte...

By the way.... idag är det en vecka kvar till ett långt härligt lov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: