Hakuna Matata

2008-12-03
21:11:26

hello.../S
Plugget idag har ju faktiskt gått finfint vilket känns bra då det har varit stressande att känna att vi missat så m,ånga dagar på grund av att M har varit sjuk. Det är nästan ännu mer stressande att jag verkar vara ensam om den känslan då M tyckte vi skulle ta "ledigt" imorgon för att läsa litteratur som vi skulle läst under eftermiddagen. Men jag stod på mig och sa att jag tyckte vi skulle ses och skriva imorgon och läsa under eftermiddagen även imorgon istället för att inte träffas allas då jag tror att jag hinner med min läsning på 2 timmar och det borde hon också göra om hon läst under eftermiddagen som hon skulle.
Efter att M åkt idag så gick jag ut en rask promenad, det var faktiskt ganska skönt, tänkte jag skulle försöka göra det varje dag då jag har en tendens till att sitta inne och uggla om jag inte har något ärende som gör att jag går ut.

Imorgon blir det alltså mer skrivande och utöver det ska jag träna lite styrkeövningar igen. Jag kan pinsamt nog erkänna att jag har träningsvärk efter mina FEM utfall, som sagt... lite pinsamt då jag bara orkade göra fem stycken och trots det så har jag lite träningsvärk idag. Men som sagt, imorgon blir det ännu ett pass...

Nu ska jag titta på Efterlyst, jag tittar aldrig på det annars då det bara ökar min rädsla när jag går själv ute när det är mörkt och det känns så onödigt. Varför gå och må dåligt genom att vara rädd när ingenting har hänt. Anledningen till att jag vill titta idag är att de kommer ta upp dubbelmordet i Linköping. Inte för att jag kan ge några tips då jag inte ens bodde här vid den tidpunkten men man vill ändå titta....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: