Hakuna Matata

2008-12-02
17:02:37

Grandma /L
Jag talade aldrig om vad min mormor fick i födelsedagspresent i lördags. Hon fick nämligen en push till att förverkliga en liten dröm hon har tänkt på länge nämligen att tatuera sig. Så det blev ett presentkort. Imorgon kommer min 67-åriga mormor tatuera in tassar någonstans på kroppen. Vart återstår att se.

Vi fick veta vår julklapp av svärmor i dag. Snacka om att hon känner oss. Om några dagar kommer ett nytt Wii anlända på posten med tre spel (vi sålde det gamla, lite väl impulsivt). Haha. Nu har jag något att göra igen. Thank god.
Jag har liiite lust att köpa Guitar hero, det verkar så roligt. Kanske är tomten snäll i år...


Kommentar:
#1: Sandra

Ni två är ju för roliga...!

2008-12-02 @ 18:42:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: