Hakuna Matata

2008-12-01
17:52:59

en så bra idé lite för sent...! /S
Jag sitter här i min ensamhet och väntar på att T ska komma hem från skolan så jag kan fixa maten. Medan jag sitter här i min ensamhet så kom jag på en supermysig idé men jag är lite för sent ute känner jag. Tänk vad mysigt om jag hade förberett och gjort en adventskalender till T, en egen ungefär som kärlekscheckar. Den hade kunnat innehålla t.ex 5 min massage idag, att jag tar disken åt honom imorgojn bitti, att jag bakar något åt honom, o.s.v.

Men som sagt så är jag lite sent ute, vill inte göra något halvdant. Men men, jag får väl försöka hålla kvar den här idéen till nästa december! Tänk att mina kreativa idéer alltid ska komma försent :op

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: