Hakuna Matata

2008-12-17
16:41:42

En match med soffan! /S
Just nu har jag tagit en liten break från min kära soffa. Det var nämligen inte fullt så enkelt att sätta på tyget igen som jag trodde, det är inte jättesvårt men det är ändå jobbigt. Det ser ut som att jag mördat en höna då en av sittkuddarna läcker dun så det är vita små fjädrar i hela vardagsrummet. Men jag SKA få på kuddarna idag så att jag kan städa så man slipper den tråkiga skiten i januari, särskilt då jag förmodligen kommer tillbaka en vecka innan T och därmed får ta allt själv.

Som sagt... tyget SKA på idag. Jag har varit duktig och ansträngt mig lite extra med middagen till ikväll... eller det var väl ingen större ansträngning men det är inget jag gjort tidigare så det blir ändå speciellt. Jag har nämligen gjort crepes med champinjonstuvning som står i kylen så den ska bara in i ugnen sen när T kommer hem från tentan.

Nu ska jag återgå till soffan så att jag kan komma igång med packningen sen...!

Wish me luck...

Kommentar:
#1: Pumba

Haha! Tänk på mig som har två soffor och en fåtölj! Därför är det bäst att vara två när man ska göra det =))

2008-12-17 @ 19:08:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: