Hakuna Matata

2008-12-15
16:33:44

Att irritera mig /L
Idag har varit en riktig irritations-dag, egentligen borde jag inte ha gått utanför dörren alls. Men det som irriterade mig allra mest hände under mitt bankbesök. Jag var där tidigt och när dörrarna öppnades skulle alla in. Vissa är mer civiiserade än andra, mannen bakom mig var inte det! Han höll på och buttade mig framåt hela tiden precis som det gällde liv eller död. Pricken över i:t var när han ställde sig bakom mig när jag skulle ta en kölapp och stod så nära att han buttade mig framåt samtidigt som han smaskade HÖGT på sitt j*vla tuggummi. Han har inte lärt sig hyfs.
Dessutom är jag oerhört svensk på fronten hur nära jag vill ha främlingar. Jag gillar inte när folk kommer för nära, allra minst när de rör vid mig.

Lär er stå en bit från mig. =P


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: