Hakuna Matata

2008-08-11
13:12:43

Härliga Värmland! /L
Nu är jag tillbaka för gott. I alla fall ett tag till. Två veckor kvar av sommarlovet sen drar det igång igen. Skolan lider mot sitt slut och jag känner en viss ångest av att börja arbetslivet. Nu har jag varit några dagar i Stockholms skärgård och besökt släkten. Vädret var skit så det blev inge bada alls. Vi bara åt hela tiden, kändes det som i alla fall. Men det var kul att se alla kusinerna. Hundarna levde rövare och njöt av omgivningen i fulla drag, med egen skog, strand, god mat och massor av människor som ville kela med dem. Det var så skönt att bara slappa även fast vi blev lite rastlösa mot slutet. Nu är det skönt att vara hemma i sköna Värmland. Ska ta tummen ur och göra något idag. Igår blev det bullbak men man bör väl vara lite social också.

Ps. Mamma har en tv du kan få Sandra om du orkar få hem den vill säga. Så slipper du köpa en direkt. Ds.



Gäststugan som vi bodde i. Jag tvingades dela bäddsoffa med brorsan men han led nog mer än jag. Äkta syskonkärlek.



En av båtarna, som tog oss till restaurangen i fredags. Mycket god mat!



Här ser ni gäststugan (t.v), båthuset och deras sommarvilla.



Jag har alltid trott att Åsa inte badar och avskyr vatten. Till vår förvåning var det inte så alls.



När jaktinstinkten tar fart spelar det ingen som helst roll hur kallt än vattnet är.



Åsa kan t.o.m simma.



Åsa trivdes väldigt bra med egen strand där hon kunde jaga alla dess konstiga varelser.



Det var inte bara Åsa som tyckte änderna var spännande. Diva ville gärna också leka men hon gick dock inte i vattnet.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: