Hakuna Matata

2008-08-26
19:39:41

Ungdomar och sex /S
Just nu sitter jag och tittar på Dr Phil där man har en debatt och sex, ska man undervisa dem i ämnet eller om avhållsamhet och vid vilken ålder är de redo?
Jag sitter mest och blir irriterad över vad som sägs men också fundersam över vad jag själv anser vara rätt ålder?

Självklart handlar det ju om individen, alla är ju inte lika mogna vid en viss ålder men om man skulle säga något generellt...

Vad jag undrar är alltså...

Vid vilken ålder anser du att ungdomar är mogna för att ha sex?

Kommentarer:
#1: Anonym

Tror inte det finns någon speciell ålder, har nog mer att göra med hur man är som person

2008-08-26 @ 19:44:20
#2: Anonym

Guud det är en så svar fråga, men när man hör om flickor i tretton-fjorton års ålder som har sex, sånt skrämmer mig.

2008-08-26 @ 19:48:40
#3: Anonym

Det är ju olika från person till person :p sexton, sjutton tror jag är rätt vanligt och jag tycker det är en bra ålder :p

2008-08-26 @ 19:50:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: