Hakuna Matata

2008-08-19
10:52:15

Trött /S
Imorse hade jag en föreläsning klockan halv 9. T var ute igår kväll och skötte sin fadderroll för de nya nollorna och själv lade jag mig och läste tills klockan var 11. därefter dröjde det ytterligare cirka en timma innan jag äntligen somnade. Nör jag precis somnat vaknade jag av att Ts mobiltelefon ringde. Han hade alltså tydligen kommit hem redan. Eftersom jag inte ville riskera att den skulle ringa och väck mig igen så ropade jag på T som fick hämta telefonen. Efter ytterligare en stunds vridande fram och tillbaka så somnar jag äntligen, men väcks mycket snart av att T råkar trampa på en plastpåse i sovrummet, denna gång somnar jag ganska snart men vaknar en tredje gång av att T råkar trampa på mitt ben när han försöker klättra över mig när hans ska lägga sig! Så tre gånger lyckas jag alltså vakna och somna om = en trött Sandra som tvingades gå upp när klockan ringde imorse.

Som tur var så hade jag bara den föreläsning idag så nu sitter jag redan hemma igen. Idag måste jag försöka ta tag i läsandet då vi har seminarie imorgon :(
Men det får vänta någon timma då jag är alldeles för trött och slö nu...

Imorgon börjar jag kl 13, så jag tänkte vara duktig och gå ut och springa på morgonen precis som jag gjorde igår. Det var väldigt skönt för det kändes som att jag verkligen tog till vara på de timmarna som man faktiskt har ledigt innan skolan. Om jag inte går ut och springer så kommer det bara sluta med att jag går upp sent och zappar fram och tillbaka på Tvn innan det är dags att åka iväg till skolan.

Nu ska jag ta något att äta, hej så länge!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: