Hakuna Matata

2008-08-27
16:54:54

Trött /S

Då var man äntligen hemma. Vet inte varför, men idag har jag varit trött hela dagen! Det var bara under joggingturen och en halvtimma efter att jag kom hem från den som jag var hyfsat pigg men resten av dagen har jag varit supertrött vilket inte är så kul. Jag invigde förresten min nya digitala klocka som jag köpte igår för att hjälpa mig att hålla igång med joggingen. Jag tyckte den funka bra, den var tydligare än den jag lånat av T och passade lite bättre på min handled. Så den kan jag tipsa om ifall man vill ha ett tidtagarur med sig. Kostade bara 59 kr... 
Snart slutar T, och idag är det återigen min tur att laga mat. Men fram tills dess att han kommer hem så ska jag krypa ner i härliga soffan och titta på ett Friends-avsnitt.

Ikväll blir det Project Runway för hela slanten då de sänder båda finalavsnitten efter varandra idag :D

Ps. Hur går det med din jogging L? Ds.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: